Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ....

Το άρθρο γράφει η «Ιδεολόγος» των Ενεργών Δημοτών «Ρ»...
Οι εξελίξεις τρέχουν. Ευτυχώς, όμως, έχουμε μια γρήγορη κυβέρνηση που τρέχει μαζί τους ή μάλλον προπορεύεται. Η νίκη στις εθνικές εκλογές για το ΣΥΡΙΖΑ όσο μεγάλη και αν είναι δεν συγκρίνεται με τίποτα με τη νίκη του επί του νεοφιλελευθερισμού στην Ευρώπη. Δεν θα του χαριστεί. Δεν θα έρθει ξαφνικά η Ε.Κ.Τ. να δηλώσει ένα μεγάλο «ναι» στις επιταγές του ΣΥΡΙΖΑ. Πρέπει να παλέψει. Η διαπραγμάτευση άρχισε ήδη από σήμερα. Αν κάποιοι σοκάρονται ή νιώθουν «κακοί οικοδεσπότες» ας αναλογιστούν τις χιλιάδες των ανθρώπων που υποφέρουν, τα υψηλά ποσοστά ανεργίας αλλά κυρίως τις μελλοντικές γενιές των οποίων το μέλλον υποθηκεύουμε.175%χρέος, 25% μειωμένο σε σχέση με το προ κρίσης Α.Ε.Π. 
Κανένας σοβαρός και ανεξάρτητος οικονομικός αναλυτής δεν μπορεί να υποστηρίξει ότι το Ελληνικό χρέος είναι βιώσιμο. Άλλες χώρες με πολύ καλύτερους δείκτες απ’ αυτούς έχουν δηλώσει στο παρελθόν χρεοκοπία. Αυτό το ξέρει πολύ καλά ο κύριος Βαρουφάκης. Όπως επίσης ξέρει πως δεν υπάρχει γυρισμός.
Ο χειρότερός μου φόβος, ακόμα και πριν σχηματιστεί η κυβέρνηση, ήταν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα άρει την υπόσχεσή του περί χρέους. Και-θα είμαι ειλικρινής-όταν άκουγα τις πρώτες δηλώσεις υπουργών της κυβέρνησης περί κατάργησης της τράπεζας θεμάτων, επαναπρόσληψη των καθαριστριών κ.ο.κ. σκεφτόμουν ότι επιτέλους έχουμε αριστερή κυβέρνηση και θα γίνουν αλλαγές θεσμικά, αλλά το θέμα, το μείζον θέμα, είναι τι θα γίνει με την τρόϊκα, τι θα γίνει με το χρέος.
Κ.Βαρουφάκη σας ευχαριστώ.
Σήμερα μου απαντήσατε. Εύχομαι στην Ευρώπη να πρυτανεύσει η λογική και όχι ο εμμονικός νεοφιλελευθερισμός της Μέρκελ.
Αν όχι, είμαι περήφανη-πρώτη φορά στη ζωή μου-που είμαι Ελληνίδα.
«Ρ»
Υ.Γ. Φωτογραφία στην πλατεία του «Καζέπι»